En random fakta om Emma Thee.

Jag har sådana fruktansvärda problem med att höra folk smaska. Tycker det är något så djävulskt irriterande.
Ungefär som när man har huvudvärk och ingen kan hålla käften. Man vill bara slå någon. Jag och min bror har multipla gånger bråkat över detta.

En julafton bad han mig sluta rapa. "Jag tycker det är lika äckligt som när du stör dig på folk som smaskar" säger han. Men liksom jag hade druckit kanske två liter cola? Minst? Så det gick inte. Lätt att inte rapa om magen är uppblåst av kolsyra liksom. Man kan kväva ljudet, men den kommer ju ändå upp i munnen? Ut måste raparna.
Så han började smaska. Något infernaliskt. Jag skrek åt honom att sluta, han slutade inte. 

Strax därefter gick jag och la mig och jag avslutade min julafton 21:00 med att ligga och gråta i sängen.
Pga min brors smaskningar. 

Detta var två år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback