Kan fråga mig själv hur jag inte kan klassas som dvärg.


Tjena. Den här jackan använde jag när jag var cirkus 7-8 år. Har inte växt så mycket sen dess. :):)
Jag va ju en av dom som alltid va längst när jag va yngre. Ställde mig stolt näst längst fram i ledet när vi skulle ställa upp oss i storleksordning i klassen och jag hånpekade på alla småttingar som inte växte ett skvatt och va flera dm kortare än mig. Vad hände sen då? Som klichén säger. Alla började växa, i ett jävla knyck, och jag stanna kvar. Sen jag var 10 år har jag växt 1,5 cm. Insåg när jag tog på mig denna jackan att jag faktiskt är kort. Förnekelsen asså.

Kommentarer
Postat av: thess

Men du är ju inte såå kort?

2012-04-14 @ 17:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback