Trolsk tisdag.

Bakom kulisserna med lisa gee denna dag:
-jag ramlade med cykeln påväg till skolan. Inte någon låtsasramling utan pangbom-ner-på-marken-ramling. Smutsade ner kjol, fick blåmärken på höger lår, skrapade upp hand samt armbåge. Ingen såg.
-tog två hamburgare i maten, var hungrig. Den sista var inte lika lyckad som den första, åt bara halva av den. Kan bero på att jag tog bönor i den första, bönor är gott.
-har sånt skoskav så det inte går att gå i mina dr martens, löste problemet genom att inte stoppa ner foten helt. Alla undrade vafan det var för fel på mig. 
-började gråta när jag hostade, det gjorde ont.
-var på apoteket två gånger. Köpte hosttabletter, alvedon samt compeed. Gömde mig bakom en hylla för en tjej som jag trodde var arg på mig, det var fel tjej, kände henne inte.
-upptäckte att mascaran var slut, skulle låna mammas, hittade inte den. Tog en gammal skitmascara.
-såg en gammal vän när jag cyklade, glömde hälsa, skämdes.
-läste sms ifrån helgen som jag hade glömt av, skrattade åt mig själv. Jävlar vad rolig jag är efter några öl, not.
-blev sugen på att vara så bakis så man bara kan äta detta:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback